Projectes
EL GOURMET CATALÀ
Creació i gestió de les xarxes socials d’aquest portal especialitzat en la promoció de productes típics catalans, produïts i elaborats exclusivament a Catalunya.
LA TORRE DE BARCELONA
Creació i gestió de les xarxes socials de la revista local líder en els districtes de Sarrià-Sant Gervasi i les Corts de Barcelona.
FIRA ÀPAT
L’única fira professional dedicada a la promoció d’aliments catalans, on els productors i elaboradors de productes catalans poden presentar cada any els seus productes a botigues, restaurants, hotels, vinoteques, distribuïdors i consumidor final.
GENERALITAT DE CATALUNYA
Difusió de les principals marques del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya.
BARCELONA ACTIVA
Impartició a diversos emprenedors un curs de gestió de xarxes socials perquè millorin la imatge de la seva empresa online i puguin aconseguir majors vendes.
SCIENCE & COOKING WORLD CONGRESS
Organització del Science and Cooking World Congress Barcelona 2019, dins del Tercer Congrés Català de la Cuina amb la presència de grans cuiners, Científics i experts com Ferran Adrià, Hervé This, Joan Roca o Dave Weitz.
TERCER CONGRÉS CATALÀ DE LA CUINA
Comunicació i patrocini de la III Congrés de Català de la Cuina.
FEDERACIÓ INTERCOMARCAL D'HOSTALERIA, RESTAURACIÓ I TURISME (FIHR)
Organització de la primera trobada de la federació realitzada a l’octubre 2018 a la fira de productes catalans, Fira ÀPAT.
INSTITUT CATALÀ DE LA CUINA CATALANA
Projecció, difusió i comunicació de projectes de la cuina catalana.
AGRUPAMENT DE BOTIGUERS DE CATALUNYA (ABCAT)
Gestió de la trobada de l’associació realitzat a l’octubre 2018, així com el disseny i muntatge de l’estand a la fira de productes catalans Fira ÀPAT.
DIPUTACIÓ DE BARCELONA
Difusió iniciativa Parc a Taula: Programa de desenvolupament econòmic promogut per la Diputació de Barcelona que pretén destacar, mitjançant la gastronomia, la producció artesanal i la viticultura de proximitat i de qualitat, els valors naturals, culturals i paisatgístics dels nostres parcs.
MORITZ
Estudi de la restauració en diverses fires d’alimentació catalana.
MULTIPLICAT
Iniciativa per impulsar el consum de productes de proximitat per part dels consumidors finals. Aquesta iniciativa està recolzada per la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.
DEPARTAMENT D'AGRICULTURA DE LA GENERALITAT
Organització taula per l’impuls del producte de proximitat entre representants de productors i de botigues i restaurants d’alimentació catalana.
CLÚSTER DE MUNTANYA
Coordinació dels productors d’aquest Clúster en la participació en algunes fires d’alimentació.
LLET NOSTRA
Disseny i organització d’un estand en una fira d’alimentació catalana.
L’ILLA
Difusió a través de la revista La Torre de Barcelona.
MOBILE WORLD CONGRESS
Suport al departament de comunicació de diferents empreses internacionals expositores en la gestió de les seves xarxes socials per a l’atracció de públic durant l’esdeveniment.
CAFÈS PONT
Disseny i organització d’un estand en una fira d’alimentació catalana.
LEO BOECK
Estudi de la imatge per a la prestació de productes en diferents exposicions.